Burmistrz Miasta i Gminy Września
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września
Ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 5.000.000 euro na:
Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg
gminnych w gminie Września w 2012 roku
Część 1 - remonty cząstkowe dróg w granicach miasta Września
Część 2 - remonty cząstkowe dróg poza granicami miasta Września
CPV: 45.23.31.40-2; 45.23.31.41-9; 45.23.3142-6
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6, do wartości nie przekraczającej równowartości 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas trwania zamówienia: 31 grudnia 2012 roku
Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami są: Marek Przyjemski - Kierownik Ref. Komunalnego pok. 13 tel. 061 64-40-61 oraz Tomasz Koralewski - Kierownik Ref. Zamówień publicznych pok. 13, tel. 061 640-41-51 oraz email: przetarg@wrzesnia.pl
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami poniżej treści ogłoszenia.
Wadium:
część 1 - 5.000 zł (słownie: piięć tysięcy złotych)
część 2 - 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 - biuro obsługi interesanta, do dnia 30 kwietnia 2012 roku do godz. 10.45.
Otwarcie ofert nastąpi 30 kwietnia 2012 roku w siedzibie
Zamawiającego pok. nr 10 o godz. 11.00
Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.
Kryterium oceny ofert:
CENA - 100 %
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 10.000 m2,
3) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie budowy dróg,
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym:
a) skrapiarka bitumiczna - 1 szt.,
b) walec drogowy - 1 szt.,
c) piła do cięcia nawierzchni - 1 szt.,
d) młot wibracyjny - 1 szt.,
e) zagęszczarka wibracyjna - 1 szt.,
f) samochód samowyładowawczy o ład. min. 5 t. - 1 szt.,
g) recykler gazowy - 1 szt.
5) udzielą na wykonane roboty budowlane gwarancji nie krótszej niż 24 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod numerem 119806-2012 w dniu 16.04.2012 roku.
POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
NIEŚCISŁOŚĆ