Uchwała Nr XVII/224/2012
Rady Miejskiej we Wrześni
z dnia 12 grudnia 2012 roku
w sprawie: określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Na podstawie art. 6l ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391) oraz art. 40 ust. 1, art. 41 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm) Rada Miejska we Wrześni uchwala, co następuje:
§ 1. 1. Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi zebranymi na terenie nieruchomości uiszcza się w łącznej wysokości za trzy kolejne miesiące kalendarzowe, w terminach:
-
-
do 15 kwietnia za miesiące: styczeń, luty, marzec;
-
do 15 lipca za miesiące: kwiecień, maj, czerwiec;
-
do 15 października za miesiące: lipiec, sierpień,wrzesień;
-
do 15 grudnia za miesiące: październik, listopad, grudzień;
-
- danego roku.
2. Termin wniesienia pierwszej opłaty, o której mowa w ust. 1 upływa z dniem 15 października 2013 r. i obejmuje okres od 1 lipca 2013 r. do 30 września 2013 r.
§ 2. Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi uiszczana jest na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni nr 89 9681 0002 0011 1474 0187 7310.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Września.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego i ma zastosowanie od dnia 1 lipca 2013 r.
Przewodnicząca Rady Miejskiej we Wrześni
/-/Bożena Nowacka
POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
NIEŚCISŁOŚĆ