BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
17391198
ostatnia aktualizacja BIP'u:
30-11-2022
Portal - Akty prawne i protokoły
Uchwała Nr VII/81/2019

 

UCHWAŁA  Nr VII/81/2019
Rady Miejskiej we Wrześni
z dnia 27 czerwca 2019 r.

w sprawie przekazania petycji



             Na  podstawie art. 6  ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 870) Rada Miejska we Wrześni po zapoznaniu się z opinią Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, uchwala, co następuje:


§ 1. Przekazuje się Burmistrzowi Miasta i Gminy Września jako organowi właściwemu do załatwienia sprawy, petycję z dnia 4 lutego 2019 r. dotyczącą wybudowania asfaltowej nawierzchni wraz z chodnikiem na ulicy Owocowej we Wrześni.


§ 2. Zawiadamia się osoby wnoszące petycję o przekazaniu petycji według właściwości.


§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/Bogdan Nowak

 

 

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.