BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
17390077
ostatnia aktualizacja BIP'u:
30-11-2022
Portal - Akty prawne i protokoły
ZARZĄDZENIE Nr 104/2005
 

 ZARZĄDZENIE Nr 104

Burmistrza Miasta i Gminy Września

z dnia 9 maja 2005 r.



w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej równowartości 60.000 Euro na wykonanie opracowań: zadanie A – studium wykonalności inwestycji ”kanalizacja wsi wokół Zalewu Wrzesińskiego” oraz zadanie B – pozwolenie zintegrowaneg inwestycji ”Zakład Zagospodarowania Odpadów w Bardzie gm. Września”



Na podstawie art. 19 ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zmianami) zarządzam, co następuje:


§ 1

Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie opracowań: zadanie A – studium wykonalności inwestycji ”kanalizacja wsi wokół Zalewu Wrzesińskiego” oraz zadanie B – pozwolenie zintegrowaneg inwestycji ”Zakład Zagospodarowania Odpadów w Bardzie gm. Września” w następującym składzie:

Roman Karowski – przewodniczący

Tomasz Koralewski – sekretarz

Grażyna Polowczyk – członek

Jan Krotoszyński – członek

Kazimierz Szymkowiak - członek




§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



BURMISTRZ

Tomasz Kałużny

/-/

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.