Burmistrz Miasta i Gminy Września
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września
Ogłasza przetarg nieograniczony powyżej równowartości 206.000 Euro na:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH
Część 1 - remonty cząstkowe dróg w granicach miasta Września
Część 2 - remonty cząstkowe dróg poza granicami miasta Września
CPV: 45.23.31.40-2
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Czas trwania zamówienia: 12 miesięcy
Uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Robert Klimczak – Kierownik Referatu Komunalnego tel. 061 640-40-61 oraz Tomasz Koralewski – Kierownik Ref. Zamówień publicznych pok. 21, tel. 061 640-41-51 oraz email: przetarg@wrzesnia.pl
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik do pobrania poniżej treści ogłoszenia.
Otwarcie ofert nastąpi 21 stycznia 2009 roku w siedzibie Zamawiającego pok. nr 10 /sala sesyjna/ o godz. 10.00
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 – biuro obsługi interesanta, do dnia 21 stycznia 2009 r. do godz. 09.45.
Wadium: część 1 – 15 tys złotych, część 2 – 10 tys złotych.
Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
CENA – 100 %
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) oraz spełniający warunki udziału:
1. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5000 m kw. robót remontowych nawierzchni (łączna powierzchnia) o podobnym charakterze i trudności, zakresie i wielkości do objętych postępowaniem przetargowym, wykazane roboty należy potwierdzić referencjami od zamawiających;
2. dysponują osobami:
a) osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
b) minimum 3 (trzema) pracownikami bezpośrednio do wykonania robót drogowych
3. dysponują sprzętem (wymagania minimalne):
-
recykler gazowy;
-
walec wibracyjny;
-
skrapiarka;
-
zagęszczarki, stopy wibracyjne;
-
piły do cięcia asfaltu;
-
urządzenia zabezpieczające prace drogowe;
-
samochód ciężarowy powyżej 3,5 t.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5. udzielą 12 miesięcznej gwarancji od daty odbioru końcowego robót.
Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów złożonych wraz ofertą.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numer ogłoszenia: 267046 - 2008 z datą zamieszczenia: 29.12.2008
POPRZEDNIĄ
NIEŚCISŁOŚĆ