BIP Września

Technologia google logo wewnętrzna
Strona Główna . . Baza dokumentów . Rejestr zmian . Dostęp do informacji . Statystyki . Kontakt . . . .
Statystyki   »
stronę odwiedziło osób:
18902542
ostatnia aktualizacja BIP'u:
30-11-2022
Portal - Zamówienia publiczne
Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w gminie Września w 2011 roku

Burmistrz Miasta i Gminy Września

ul. Ratuszowa 1

62-300 Września


Ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 4.845.000 Euro na:

Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w gminie Września w 2011 roku

Część 1 - remonty cząstkowe dróg w granicach miasta Września

Część 2 - remonty cząstkowe dróg poza granicami miasta Września

CPV: 45.23.31.40-2; 45.23.31.41-9; 45.23.3142-6

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

Czas trwania zamówienia: 12 miesięcy

Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami są: Robert Klimczak – Kierownik Ref. Komunalnego pok. 6 tel. 061 64-40-61 oraz Tomasz Koralewski – Kierownik Ref. Zamówień publicznych pok. 13, tel. 061 640-41-51 oraz email: przetarg@wrzesnia.pl

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać
w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami: http://www.wrzesnia.pl/pliki-przetarg/rem_czastkowe_drog_bitum.rar

Wadium:

część 1 – 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)

część 2 – 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

Otwarcie ofert nastąpi 11 marca 2011 r w siedzibie Zamawiającego pok. nr 10 o godz. 11.00

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 – biuro obsługi interesanta, do dnia 11 marca 2011 r. do godz. 10.45.

Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.

KRYTERIUM OCENY OFERT:

CENA – 100 %

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 10.000 m2,

3) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie budowy dróg,

4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym:

a) skrapiarka bitumiczna – 1 szt.,

b) walec drogowy – 1 szt.,

c) szczotka mechaniczna – 1 szt.,

d) piła do cięcia nawierzchni – 1 szt.,

e) młot wibracyjny – 1 szt.,

f) zagęszczarka wibracyjna – 1 szt.,

g) samochód samowyładowawczy o ład. min. 5 t. – 1 szt.,

h) recykler gazowy – 1 szt.

5) udzielą na wykonane roboty budowlane gwarancji nie krótszej niż 24 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 65879-2011 w dniu 25.02.2011

Pdf
DRUKUJ
POWRÓT
ZGŁOŚ
NIEŚCISŁOŚĆ
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.