Burmistrz Miasta i Gminy Września
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września
Ogłasza przetarg nieograniczony poniżej równowartości 4.845.000 Euro na:
Przebudowa, rozbudowa i remont świetlicy wiejskiej na terenie Gminy Września w miejscowości Bierzglinek
w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 313, 322, 323 "Odnowa i rozwój wsi"
CPV: 45.45.30.00-7
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1
pkt. 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas trwania zamówienia: 30 września 2011 roku
Uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Tomasz Koralewski – Kierownik Ref. Zamówień publicznych pok. 13, tel. 061 640-41-51 oraz email: przetarg@wrzesnia.pl
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w siedzibie zamawiającego: Września, ul. Ratuszowa 1 pok. Nr 13 lub pobrać plik zawierający siwz wraz z załącznikami: http://www.wrzesnia.pl/pliki-przetarg/rozbudowa_swietlicy_bierzglinek.rar
Wadium: 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Otwarcie ofert nastąpi 23 marca 2011 r w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 10 o godz. 11.00
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1 – biuro obsługi interesanta, do dnia 23 marca 2011 r. do godz. 10.45.
Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni od daty składania ofert.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
CENA – 100 %
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali roboty budowlane o wartości łącznej nie mniejszej niż 1.000.000.000 złotych brutto, w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 300.000 złotych brutto,
3) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
5) udzielą na wykonane roboty budowlane gwarancji nie krótszej niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 71761-2011 w dniu 03.03.2011 roku.
POPRZEDNIĄ
NIEŚCISŁOŚĆ