Protokół
Komisji Rewizyjnej
z posiedzenia
w dniu 11 kwietnia 2002 roku
Pkt. 1
Przewodniczący Komisji radny Karol Wójcik o godz. 13.00 otworzył posiedzenie Komisji.
Zgodnie z listą obecności (załącznik nr 1) w posiedzeniu uczestniczyło 6 członków Komisji, co stanowiło quorum pozwalające podejmować prawomocne decyzje.
Goście:
n Ryszard Szwajca - wiceburmistrz;
n Alfred Bogucki - skarbnik;
n Grażyna Filipiak - naczelnik wydziału inwestycyjnego;
n Jan Krotoszyński - naczelnik wydziału ds. wsi i ochrony środowiska;
n Bogumił Kwiatkowski - inspektor wydziału komunalno-mieszkaniowego.
Komisja jednogłośnie przyjęła zaproponowany przez Przewodniczącego Komisji porządek obrad (załącznik nr 2).
Porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Września w 2001 r.
3. Wolne głosy i wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
Pkt. 2
Grażyna Filipiak naczelnik wydziału inwestycyjnego przedstawiła:
n informację dotyczącą inwestycji realizowanych w 2001 r. (załącznik nr 3);
n zadania inwestycyjne na rok 2001 - sprawozdanie finansowe (załącznik nr 4).
Ponadto Grażyna Filipiak wyjaśniła od powiadając na wnioski komisji, że Urząd nie posiada wiedzy, czy wykonawcy inwestycji w zakresie kanalizacji wynajmowali firmy, które brały udział w przetargach na te inwestycje, jako podwykonawców.
W związku z przedstawionymi informacjami radni poprosili o sporządzenie zestawienia tabelarycznego inwestycji w roku 2001, które w poszczególnych rubrykach ma zawierać:
n nazwa zadania;
n planowane nakłady w budżecie;
n kosztorys ślepy;
n data przetargu oraz przetargowa cena zadania;
n data podpisania umowy;
n końcowa zapłacona kwota za wykonanie zadania wraz z informacją dlaczego wystąpiły roboty dodatkowe, jeśli takie były i na jaką kwotę;
n termin odbioru inwestycji;
n termin zapłaty za wykonanie inwestycji.
Komisja rewizyjna wnioskuje o sporządzenie zestawienia tabelarycznego inwestycji w roku 2001, które w poszczególnych rubrykach ma zawierać:
n nazwa zadania;
n planowane nakłady w budżecie;
n kosztorys ślepy;
n data przetargu oraz przetargowa cena zadania;
n data podpisania umowy;
n końcowa zapłacona kwota za wykonanie zadania wraz z informacją dlaczego wystąpiły roboty dodatkowe, jeśli takie były i na jaką kwotę;
n termin odbioru inwestycji;
n termin zapłaty za wykonanie inwestycji.
Jan Krotoszyński naczelnik wydziału ds. wsi i ochrony środowiska przedstawił:
n plan finansowo-rzeczowy sołectw w 2001 r. (do wglądu w wydziale);
n kopie rachunków sołectw w 2001 r. (do wglądu w wydziale).
Bogumił Kwiatkowski inspektor wydziału komunalno-mieszkaniowego, odpowiadając na wnioski komisji wyjaśnił, że wypłacane dodatki mieszkaniowe nie są korelowane z przyzwaniem pomocy z OPS-u, ale Urząd ma świadomość tego, że niektórzy pobierający dodatek mieszkaniowy otrzymują także pomoc finansową z OPS-u. Od 1 stycznia br. są prowadzone wywiady środowiskowe przez pracowników OPS na zlecenie Urzędu u osób, które składają wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego.
Komisja zapoznała się z następującymi dokumentami:
n informacja dotycząca MiG Września w Targach Invest City (załącznik nr 5);
n informacja nt. kosztów udziału MiG Września w Targach Inwest City oraz wykaz zapłaconych odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty należności (załącznik nr 6);
n zestawienie sprawozdań rocznych z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych za rok 2001 r. - przedszkola (załącznik nr 7);
n uchwała nr XLII/293/01 Rady miejskiej we Wrześni z dnia 29 czerwca 2001 r. w sprawie: zmieniająca uchwałę z dnia 29 grudnia 2000 r. w sprawie budżetu na rok 2001 (załącznik nr 8).
Pkt. 3
Termin kolejnego posiedzenia - 15 IV 2002 r. godz. 13.00.
Pkt. 4
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Komisji o godz. 15.30 zamknął posiedzenie.
Protokół zawiera 3 ponumerowane strony.
Wszystkie załączniki znajdują się do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni.
Protokolant: Przewodniczący
Robert Klimczak
/-/ Komisji Rewizyjnej
radny Karol Wójcik
/-/
POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
NIEŚCISŁOŚĆ